Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

کد جست و جوی گوگل

فلش خود را بوت کنيد

مثلث

ریاضی و کامپیوتر - فناوری اطلاعات - علوم پایه

فلش خود را بوت کنيد

اکنون نرم‌افزاري را با نام UltraISO معرفي می کنيم تا با استفاده از آن بتوانيد کليه وسايل بوت را به USB منتقل کنيد.با استفاده از اين نرم‌افزار شما مي‌توانيد حافظه فلش خود را Bootable کنيد. به عبارت ديگر با اين کار مي‌توانيد سيستم خود را از طريق درايو USB بوت کنيد يا همه  CD‌هاي بوت خود را به USB بوت تبديل کنيد. از مهم‌ترين توانايي‌هايي که اين نرم‌افزار در اختيار کاربران قرار مي‌دهد، مي‌توان به اين مورد هم اشاره کرد که با استفاده از آن مي‌توان هر گونه CD وDVD بوت را با فلشي با توانايي بوت از راه پورت USB تبديل کنيد. نکته جالب در رابطه با اين نرم‌افزار اين است که مي‌توان USB بوتي با آن ساخت که با استفاده از آن بتوان کليه رمزهاي عبور ادمين سيستم‌عامل‌هاي مورد نظر خود را بازيابي کرد.

با استفاده از اين نرم‌افزار و استفاده از اين روش بوت مي‌توانيد به مزاياي بسياري دست پيدا کنيد. به طور مثال مي‌توانيد از سرعت بوت بالاتري نسبت به روش‌هاي مشابه برخوردار شويد و همچنين از نظر حجمي هم محدوديتي نخواهيد داشت چرا که در حال حاضر فلش‌ها از حجم بالايي پشتيباني مي‌کنند. علاوه بر اين موارد فلش‌ها در مقايسه با CD يا DVD کم‌تر آسيب‌پذير خواهند بود. به اين ترتيب شما مي‌توانيد ويندوز‌هاي جديد و حجيم را به آساني روي فلش راه اندازيد.اگر از اين شيوه استفاده کنيد، مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد که سيستم شما برق کم‌تري را به نسبت روش‌هاي ديگر مصرف خواهد کرد.با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توان يک USB بوت در حافظه فلش براي سيستم‌عامل‌هاي داس، لينوکس يا کليه نسخه‌هاي ويندوز ساخت و از اين نظر هيچ گونه محدوديتي وجود نخواهد داشت.توجه داشته باشيد که حافظه فلش شما براي استفاده از اين نرم‌افزار بايد به صورت کلي فرمت شود و فايل‌هاي مشخصي در مکان‌هاي مشخصي از آن قرار گيرند تا به راحتي بتوانيد از اين نرم‌افزار کمک بگيريد. بايد بدانيد که اگر فقط فايل‌هاي مورد نظر را روي فلش کپي کنيد، فلش شما خاصيت بوت پيدا نخواهد کرد.در صورت تمايل مي‌توانيد اين نرم‌افزار را از نشاني اينترنتي زیر دريافت کرده و ديگر نگران چگونگي بوت سيستم خود نباشيد.

http://ultraiso.en.softonic.com

تقریبا همه چیز در دنیا برای داشتن عمر طولانی تر و زندگی سالم تر، به مراقب و نگهداری نیاز دارند. گوشی های موبایل نیز از این قاعده مستثنا نیستند. برای اینکه موبایلتان زمان بیشتری با شما بماند و همراهتان باشد باید از آن خوب مراقبت کنید. می پرسید چگونه؟ ۷ روشی که در ادامه ذکر کرده ایم را مطالعه کنید تا همراهتان طولانی تر همراهتان باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  برچسب:,ساعت   توسط سيد محمد رضا علوی صدر (زارعی)